luni, 5 ianuarie 2015

Color Co: Marsala, culoarea anului 2015

Ca in fiecare an, Institutul Pantone ne surprinde cu o noua alegere pentru culoarea anului. 
Spun "ne surprinde" pentru ca cel putin pe mine intotdeauna alegerea lor mi se pare o surpriza, se pare ca niciodata nu intuiesc ce culoare ar putea fi urmatoarea. 
Dar surpriza e intotdeauna placuta si culoarea anului 2015, aceasta Marsala minunata, nu face exceptie!

Desi sunt culori pe care nu le am in preajma si cu care nu m-am inteles niciodata bine, nu vreau sa spun ca e o culoarea care nu imi place, in fata oricarei nuante ma incearca un soi de uimire, atunci cand o privesc cu atentie. 
E si ea o mica minune, si faptul ca putem distinge atatea si atatea nuante e un motiv de bucurie. 
Si Pantone nu face decat sa alimenteze aceasta bucurie, cu fiecare alegere anuala. 

Surse: 1. 2. 3. 4. 5. 6.


Marsala e o nuanta rafinata, asta e primul cuvant prin care as defini-o. 
Nuanta de catifea, de texturi bogate si mangaietoare, o nuanta cu alura regala. 
Imi pare genul de culoare care te obliga, care nu iti lasa alta varianta in afara elegantei. 
Un salt destul de inalt de la veselul Radiant Orchid. 

Cu Marsala se anunta un an in care o sa ne desfatam cu imagini elegante si accente distinse. 
De-abia astept sa vad cum se manifesta Marsala si cum e transpusa in tot ce e frumos!

jo

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu