duminică, 4 ianuarie 2015

Inspiratia de Luni

aceasta saptamana e una foarte importanta pentru usorromantic.
atat de importanta incat trebuie sa ramana in istorie, pentru ca e saptamana in care incepem serios.
pana acum n-am gasit formula perfecta asa ca usorromantic n-a putut creste cum visa :) 
pana acum. 
acum i-a sosit timpul.
acum e timpul usorromantic.
surse: 1. 2. 3. 4. 5


incepem cu prima luni din acest 2015 minunat.
in ultimele zile de asa zisa vacanta am asteptat cu nerabdare sa se faca luni, 5, sa se deschisa ghiseele, sa lucreze curierii, sa se deschida toate si sa ma apuc de treaba. asa mi-am dat seama ca nu doar ca imi place sa lucrez, dar imi place si ziua de luni. 

e adevarat, ma amuz si eu la glumele si caricaturile care se hranesc din lipsa noastra de dragoste pentru ziua de luni dar imi dau seama, destul de tarziu, ce-i drept, ca ziua de luni imi e prietena.
poate sunt un caz special, stiu ca sunt norocoasa, dar poate la un mic reality check, nu sunt singura care isi da seama ca nu e chiaar atat de grav ca incepe o noua saptamana :)

cu acest gand in minte m-am gandit ca in fiecare luni sa pregatesc inspiratia pentru o noua saptamana, pentru ca ziua de luni sa para fermecatoare si ... mai usor de apreciat.

si cum am auzit ca asa cum iti incepi ziua, asa o sa iti fie ziua, asa probabil cum iti incepi anul o sa fie in intregime, inspiratia de astazi e o alaturare de nuante dulci, de petale catifelate, de cuvinte curajoase si delicatete cat pentru un an intreg!

dupa asa o boare parfumata, parca ziua de luni nu mai e asa de neprietenoasa, nu?
eu pot doar sa sper :) 

.
jo

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu